zaterdag 21 maart 2015

the blog: I read therefor I am


This is a blog I read several times... I guess all my penpals know that I'm a real booklover,
however I never post anything about it, hmm maybe I needed to change that in the future...
That is an idea. Well come on lotte don't babble tell them what you wanted to tell them: So let me now write this down: I like this blog and sometimes it even helps me with choosing which book I wanted to read.
Well they're doing a give away, so that is the best thing to introduce you to a special and nice blog.
The only thing I could tell you is: GIVE IT A TRY and you'll see that it is worth your time.
And if I'm wrong and you're another opinion well what is the thing you can lose? A little time of your live.

dit is een blog dat ik al verscheidene malen gelezen heb.. Ik neem aan dat al mijn penvrienden weten dat ik een echte boekenliefhebber ben. Wel post ik daar nooit iets over, hmm misschien moet ik dat in de toekomst eens gaan veranderen... Hoe dan ook het is gewoon een ideetje. Ik hou het in mijn achterhoofd. Komaan Lotte genoeg gezeverd voor nu vertel uw lezers wat je ze wilde laten weten. Ik zal het even neerschrijven: Ik vind dit echt een leuke blog en soms helpt het me zelfs met het kiezen van de boeken die ik graag zou willen lezen. Momenteel doen ze een give away, dus dit is de ideale gelegenheid om er kennis mee te maken. Het is echt speciaal en uniek. Het enige wat ik je nu nog kan vertellen is: GEEF HET EEN KANS en dan zal je zien dat het je tijd zeker waar is. Mocht ik toch verkeerd zijn en heb je een andere mening, wel wat is dan het ergste dat er kan gebeuren? je verliest misschien een klein beetje van je tijd maar ik vermoed van niet. 


To go to her blog you needed to klik here




Geen opmerkingen:

Een reactie posten